Magazinul din Bucureşti Mall (foto) are o suprafaţă de vânzare de 1.300 de metri părtaţi, iar spaţiul din Colentina ocupă aproximativ 800 de metri părtraţi.
Cele trei G’market din Bucureşti – din Plaza România, Bucureşti Mall şi Colentina, cu o suprafață totală de vânzare de 6.436 mp -, au fost preluate, oficial în noiembrie, de Mega Image, numărul unu pe piața locală a supermarketurilor. Magazinul din Plaza România va deveni şi el Mega Image în ianuarie 2012.
Prezent pe piaţa locală din 1995, retailerul belgian Mega Image, partea a Delhaize Group, numără o rețea de 105 supermarketuri în țară. Extinderea acelerată din ultimul an a Mega Image – retailerul a deschis 35 de magazine, este efectul unui plan gândit încă din 2008, când a cumpărat rețeaua de 14 de supermarketuri La Fourmi pentru 18,6 mil. euro. Principalii concurenţi sunt reţelele Carrefour Market (40) şi Billa (61).