Retailerul electro-IT Flanco a deschis, în ultima lună, cinci noi magazine, în Constanța, Brăila, Brașov și Râmnicu Vâlcea.Toate magazinele sunt amplasate în centre comerciale și au fost construite după noul concept de magazin experimental, produsele fiind în permanență în funcțiune, pentru a putea fi testate în mod direct de clienți, înainte de a fi achiziționate.
Cele cinci noi magazine cresc dimensiunea rețelei Flanco cu 4600 mp, până la 41.500 mp și numărul angajaților cu 60, până la 870 angajați în toată țara.
Cea mai recentă deschidere de magazin a avut loc la jumătatea lunii decembrie în Ramnicu Valcea River Plaza, unde retailerul a inaugurat o unitate de 650 mp, în urma unei investiții de peste 2 milioane de lei.
Cu o investiție totală de 14 milioane de lei, inclusiv stocuri, cele cinci noi vor contribui cu 4% la cifra de afaceri din 2011 a Flanco, speră reprezentanții companiei.
Flanco a deschis, în total, în acest an, 14 noi magazine, în urma unor investiții de 37 de milioane de lei, inclusiv stocurile de marfa. “Creșterea spațiului de vânzare este primordială pentru câștigarea de noi cote de piață, însă nu fără o foarte riguroasă selecție a spațiilor și centrelor comerciale. Esența extinderii rețelei Flanco stă în creșterea eficienței, a cotei de piață, dar și a profitabilității. Spațiile alese trebuie să beneficieze de trafic, vizibilitate și organizare pentru a putea intra în portofoliul Flanco”, a declarat Gabriel Peres, director de vânzări la Flanco.
Compania operează în acest moment o rețea de 77 de magazine.