Cel mai accesat site de presă a fost cel al publicației Daily Mail, pe care au navigat 20,1 milioane de vizitatori unici, după care urmează The Guardian, cu 15,7 milioane de vizitatori unici. Topul cinci al celor mai vizitate site-uri de presă se încheie cu ziarele turcești Hürriyet and Milliyet și publicația germană Bild, care au avut câte 10 milioane de vizitatori unici fiecare. Înainte să acceseze site-urile ziarelor, 10% dintre utilizatorii și-au vizitat profilul de pe Facebook.

Cine a câştigat utlizatori noi
Site-urile Google domină clasamentul celor mai vizitate site-uri din Europa. Cu o medie de 347 milioane de vizitatori unici, aceste ajung la 91,5% din totalul utilizatorilor de internet din Europa. Rețeaua rusă de socializare Vkontakte are cea mai mare rată de fidelizare a utilizatorilor europeni, care petrec în medie 7,3 ore pe acest site, într-o lună. Printre site-urile cu o creștere rapidă a numărului de utilizatori se numără site-ul retailerului Kingfisher (+21%), site-ul francez de filme AlloCiné Sites (+19%), rețeaua socială LinkedIn (+6%) și site-ul de oferte Groupon (+4%).