Cand spui Porsche spui masini de viteza, performante inalte si fiabilitate. Din 1948, compania germana ii face pe multi sa viseze ca vor ajunge sa se plimbe vreodata la volanul unui bolid. Daca ai 1.600 de dolari, iti poti cumpara un Porsche. Este drept, nu o masina, ci un telefon mobil, pe care divizia Porsche Design (lansata in 1972) l-a realizat in colaborare cu grupul francez Sagem. Porsche isi pune semnatura pe o gama larga de articole, de la genti, cravate, ceasuri, pana la ochelar
Cand spui Porsche spui masini de viteza, performante inalte si fiabilitate. Din 1948, compania germana ii face pe multi sa viseze ca vor ajunge sa se plimbe vreodata la volanul unui bolid. Daca ai 1.600 de dolari, iti poti cumpara un Porsche. Este drept, nu o masina, ci un telefon mobil, pe care divizia Porsche Design (lansata in 1972) l-a realizat in colaborare cu grupul francez Sagem.
Porsche isi pune semnatura pe o gama larga de articole, de la genti, cravate, ceasuri, pana la ochelari, insa este pentru prima data cand se lanseaza intr-un domeniu high-tech, precum telefonia mobila.
Nu este o premiera in lumea auto si nici in cea a telefoanelor celulare: Motorola a lnsat in 2003 telefoane cu brandul Harley-Davidson, Sharp a facut echipa cu Ferrari in 2005, iar anul acesta Vodafone a lansat McLaren Mercedes GX29.
Sursa: BusinessWeek.com