In prima jumatate de an de la lansare (martie-august 2008), hotelul Ramada Plaza, a treia unitate deschisa sub brandul Ramada in Bucuresti, a inregistrat un grad de ocupare de 48%, segmentele principale de piata fiind compuse din 85% din turismul de afaceri si 15% din turismul de vacanta. De asemenea, acesta a inregistrat o cifra de afaceri de 7,5 milioane de euro, cifra cumulara cu cea a Parc Best Western, care va deveni, incepand din luna ianuarie, Ramada Parc. "Consideram gradul de ocupare d
In prima jumatate de an de la lansare (martie-august 2008), hotelul Ramada Plaza, a treia unitate deschisa sub brandul Ramada in Bucuresti, a inregistrat un grad de ocupare de 48%, segmentele principale de piata fiind compuse din 85% din turismul de afaceri si 15% din turismul de vacanta. De asemenea, acesta a inregistrat o cifra de afaceri de 7,5 milioane de euro, cifra cumulara cu cea a Parc Best Western, care va deveni, incepand din luna ianuarie, Ramada Parc.
„Consideram gradul de ocupare de 48% pentru un hotel deschis de 6 luni este un succes, mai ales tinand cont de faptul ca lunile iulie si august au fost 2 luni cu rezultate slabe pentru turism. Ne adaptam permanent la cerintele pietei si cream oferte pentru atragerea de noi clienti” a declarat Daniel Ben Yehuda, director general al Ramada Plaza Bucharest.
Rezultatele hotelui in primele sase luni de la deschidere au fost influentate in mod pozitiv de designul interior deosebit al hotelului, contractele corporate semnate precum si specificului locatiei, localizarea in Nordul Bucurestiului, in mijlocul noilor centre/poluri de afaceri create in aceasta zona.
Astfel, in primele sase luni de operare Ramada Plaza a gazduit aproape 18.000 oaspeti. Dintre acestia 24% au fist turisti romani, 20% germani, 19% italieni, 17% englezi si 13% austrieci, conform datelor oferite de oficialii Ramada Plaza.
Pentru anul viitor hotelul are in plan consolidarea pozitiei pe piata hotelurilor de 4 stele din Bucuresti cat si cresterea business-ului cu 10% prin cresterea portofoliului de clienti si diversificarea programelor de loializare in conditiile concurentei de piata, a declarat Elena Mesina, marketing si sales manager in cadrul Ramada Plaza Bucharest. De asemenea, compania analizeaza si intrarea pe piete noi ca Rusia, Israel si Asia.
Hotelul Ramada Plaza a devenit operational in proportie de 100% la inceputul lui martie 2008. Acesta are o suprafata de 14.000 metri patrati si o capacitate de 300 de camere. Hotelul Parc, amplasat in vecinatatea Ramada Plaza, va fi rebranduit in Ramada pana la inceputul lui 2009, iar cele doua hoteluri vor cumula 567 de camere in total, formand cel mai mare complex al brandului din Europa.
Brandul Ramada este reprezentat in Romania de compania Trend Hospitality, care actioneaza ca partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a urmatoarelor branduri din portofoliul Wyndham: Ramada Worldwide, Wyndham Hotel Group, Super 8 Motel si Days Inn. In prezent Ramada detine sapte unitati in Romania, trei in Bucuresti (Majestic, Nord si Plaza) si inca patru locatii in Brasov, Sibiu, Iasi si Oradea.