Dent Estet, unul dintre cei mai mari jucători din piața locală de stomatologie, lansează campania educaţională “Alege corect din prima!”, ce se va desfăşura în perioada 22 februarie – 20 aprilie. În cadrul campaniei, publicul va fi informat asupra tuturor implicaţiilor unei operaţii de implant dentar cu scopul conştientizării importanţei alegerii avizate a medicului şi a clinicii stomatologice pentru succesul tratamentului.
Potrivit unui sondaj de opinie realizat de Dent Estet la începutul anului, 35% dintre pacienţi au nevoie de un nou tratament în urma unor intervenţii dentare eşuate.
“Mesajul central este că o alegere iniţială corectă oferă garanţia unei intervenţii de succes şi asigură pacientul împotriva neplăcerilor ulterioare. Trebuie ştiut că unele tratamente stomatologice pot avea efecte negative abia după unul-doi ani, de aceea este esenţial ca intervenţia iniţială să fie perfect realizată şi garantată de către clinica stomatologică”, spune Oana Taban, CEO Dent Estet.
Dent Estet recomandă ca alegerea clinicii stomatologice şi a medicului potrivit să se realizeze pe baza a cinci criterii importante: experienţa medicului, garanția lucrării realizate, detalierea procedurilor efectuate, respectarea standardelor internaţionale de calitate şi igienă, precum şi aparatura tehnică de care dispune clinica.
În cadrul acestei campanii, Dent Estet organizează concursul “Re-Zâmbeşte!” pentru a încuraja oamenii să zâmbească din nou, fără reţineri din cauza unor posibile afecţiuni dentare. Concursul se va desfasura în perioada 27 februarie – 25 martie, având un premiu în valoare de 5.000 euro ce constă în servicii de implantologie dentară.
De asemenea, Dent Estet a realizat la începutul anului un studiu de piaţă privind obiceiurile de consum ale românilor în ceea ce priveşte serviciile stomatologice. Majoritatea respondenţilor acestui sondaj (46%) au declarat că intră într-un cabinet stomatologic o dată pe an, 25% îşi vizitează medicul dentist la un interval de 1-3 ani, iar 22% îşi fac controale stomatologice o dată la 1-6 luni.
Totodată, 70% dintre persoanele intervievate au declarat că obişnuiesc să meargă la un cabinet în locul unei clinici dentare, chiar dacă la cabinet nu beneficiază de servicii complete şi de dentişti specializaţi în toate ariile stomatologice. Dent Estet cuprinde patru clinici dentare, dintre care una destinată exclusiv copiilor.
35% dintre români plătesc de două ori tratamentele dentare
22 februarie 2012, 13:07
Ultima modificare în 9 martie 2019, 01:37
Mai mult de o treime dintre români nu se informează atunci când trebuie să meargă la un stomatolog și preferă un cabinet unde costurile sunt mai scăzute. Însă, sunt situații în care acest lucru face mai mult rău decât bine.
Etichete: campanie,
costuri,
stomatologie
Publicat in categoriile: Știri economice
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri economice
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook