Compania de vânzări directe Amway - cu afaceri locale de circa 21 mil. euro -, are un nou director general pentru România, în persoana Ioanei Enache, care îl înlocuieşte din funcţie pe George Popescu, după un mandat de șase ani.
Ioana Enache (foto) are 19 ani de experienţă în vânzări, marketing, comunicare, strategie şi managementul schimbării, în cadrul unor companii precum GlaxoSmithKline, A&D Pharma şi Petrom.
"Poziţia de director general a Amway România este o provocare extraordinară. Am preluat cu mare încredere această responsabilitate", spune Ioana Enache, director general al Amway România.
Amway România şi-a început activitatea în 1997. Produsele companiei sunt distribuite prin intermediul a peste 40.000 de reprezentanți direcți, în sistem multi-level-marketing (MLM). Cele mai multe comenzi sunt acoperite de Capitală, însă contribuie semnificativ și clienții din Iași, Cluj și Constanța. Valoarea medie a unei comenzi ajunge la 100 de euro.
Pe același segment de piață cu Amway, care aparține gigantului Alticor, activează și Avon, Oriflame, Zepter sau Forever Living Products. Datorită portofoliului de produse (cosmetice, suplimente alimentare, produse de îngrijire personală, de îngrijire a locuinței, vase de gătit, sisteme de tratare a apei, plus o gamă de produse premium constând în parfumuri, lenjerie și bijuterii.), compania intră în competiție și cu Beiersdorf, Procter & Gamble, Henkel sau Unilever.
La nivel internațional, Amway a înregistrat, anul trecut, vânzări globale de peste 10,9 miliarde de dolari, cu 17% în plus la 9,2 miliarde de dolari din 2010. Acesta este al şaselea an consecutiv de creştere pentru companie. Peste 3 milioane de oameni din întreaga lume comercializează produse Amway în peste 80 de ţări şi teritorii.