Prezent în producția de șosete de peste 85 de ani, Ciserom (Sebeș) va primi un program integral de rebranding, menit să-l dezvolte și să-l aducă la rangul de brand internațional.
Pe lângă marele premiu, juriul a ales și două premii speciale: ”Cel Mai Promitățor Brand de ONG” pentru HOSPICE Casa Speranței și ”Cel Mai Promitățor Brand de Personalitate” pentru Ana Aslan Antiaging Resort. Cele două branduri vor beneficia de servicii restrânse de consultanță de brand. La această ediție au participat cu 20% mai multe companii din toată țara, comparativ cu prima ediției.
”Cel Mai Promitățor Brand Românesc” este un demers inițiat de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates în România. Obiectivul acestui program este să crească notorietatea industriei românești de consultanță de brand și a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri și să susțină dezvoltarea brandurilor românești de valoare.
Șosetele Ciserom, ”Cel Mai Promitățor Brand Românesc”
29 februarie 2012, 14:33
Ultima modificare în 29 februarie 2012, 16:33
Ciserom, brandul de șosete românești, a fost desemnat ”Cel Mai Promitățor Brand Românesc”, la cea de-a doua ediție a competiției adresată brandurilor autohtone.
Etichete: brand,
competitie,
produse autohtone
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook