La fel ca Timeline-ul paginilor personale de Facebook şi cel pentru paginile de brand le oferă administratorilor posibilitatea de a încărca o fotografie de fundal, care să personalizeze pagina în spiritul brandului.
Fotografia de profil poate fi schimbată cu aceeaşi uşurinţă. Aceasta trebuie să fie, la fel ca înainte, de peste 180 de pixeli.
Ce este cu adevărat important pentru noul tip de pagină de brand este că postările pot fi organizate în funcţie de relevanţa pe care o au pentru brand. În general, fotografiile sunt cele care apar în partea de sus a peretelui, însă această ordine poate fi schimbată de la secţiunea Settings (Setări). O pagină de brand poate utiliza 12 aplicaţii în acelaşi timp, însă din nou, acestea trebuie să fie selectate în ordinea relevanţei pentru strategia de comunicare a brandului în social media.
Postările cu adevărat importante pot fi setate astfel încât să apară la dimensiuni mai mari pe pagină, printr-un simplu click pe steluţa din dreapta acesteia. De asemenea, există posibilitatea de a păstra o postare în partea de sus a Wall-ului (peretelui) pentru o perioadă mai lungă de timp, prin apăsarea butonului ce seamănă cu un creion, aflat tot în dreapta postării, lângă steluţă.
Informaţiile din secţiunea Facebook Insights pot fi accesate printr-un simplu click şi vin alături de instrumente de administrare, ponturi pentru lărgirea audienţei şi o mini-secţiune intitulată Help (Ajutor).
Noutatea cu care vine Timeline-ul paginilor de brand este secţiunea de mesagerie privată. Dacă până acum fanii şi administratorul puteau comunica numai prin postări pe Wall (perete), prin comentarii ş.a., de acum există posilitatea ca cele două părţi să ia legătura prin mesaje private, în condiţiile în care pagina de brand a fost setată astfel.