Cu workshopuri şi ateliere din diverse domenii (arta gastronomiei, artă teatrală, film, literatură, muzică, plus DJ de primă mână şi petreceri tematice care mai de care mai nonconformiste, cei de la Energiea Pub ameninţă să ne facă program de distracţie şi voie bună zi de zi și noapte de noapte în fiecare week-end.
Odată ce ajungi aici fără să vrei vei retrăi istoria de altădată şi vei face o incursiune în secolul trecut, pe vremea renumitei tipografii. Interiorul rămâne astfel fidel atât finisajelor, cât și funcționalității din epocă, în spaţiu regăsindu-se prese şi utilaje tipografice vintage. Memoria locului este păstrată în cel mai mic detaliu de arhitectul Corvin Cristian, care cu ingeniozitate a readus la viaţă un univers uitat, al literelor şi povestirilor de odinioară.
„Designul pub-ului şi atmosfera vintage reprezintă în totalitate valorile Grolsch. Am încercat să păstrăm cât mai multe dintre elementele originale pentru a crea un veritabil hub de referinţă urbană, în care oamenii speciali, autentici, cu substanţă şi personalitate puternică se vor simţi liberi să se exprime în cele mai creative moduri.”, spune Grant McKenzie, Vice Preşedinte Marketing Ursus Breweries.
SABMiller, care a cumpărat în toamna lui 2007 berarul olandez Royal Grolsch pentru 816 milioane de euro, este autorul primei lansări pe piața berii din România din acest an.
Grolsch e o marcă de bere veche din 1615, adusă în România de Ursus Breweries, subsidiară a SABMiller plc (Africa de Sud), unul dintre cei mai mari producători de bere din lume. Printre mărcile Ursus Breweries se numără Ursus, Timișoreana, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Ciucaș, Azuga. Ursus Breweries deţine trei fabrici de bere, în Timişoara, Buzău şi Braşov şi o minifacilitate de producţie în Cluj. Compania are peste 1.300 de angajaţi.
Grolsch, care s‑a lansat asociindu‑se cu mediul artistic contemporan, se autoproclamă un simbol internațional al libertății de gândire, al individualității și originalității. „Are o personalitate atipică, o atitudine nonconformistă și nevoia de a fi mereu diferit“, spun reprezentanții companiei.
Lansarea mărcii în țară (iunie 2010) s‑a produs printr‑un nou tip de publicitate, manuală („handmade advertising“), constând în două proiecte de publicitate stradală neconvențională – mozaic și pictură –, concepute și realizate pe parcursul a două luni de către o echipă de artiști plastici. „The Real Underground Party“ a fost prima petrecere la metrou din România care a găzduit o expoziție de artă contemporană cu ocazia lansării acestui brand de bere.