“Am optat ca primul magazin din rețeaua La Provincia să fie deschis la Băbeni, Vâlcea, în regiunea fermelor de pui, pentru că acolo este kilometrul 0 al dezvoltării noastre. Avem în plan să deschidem 100 de magazine La Provincia atât în zona de sud a țării, dar și în Ardeal”, declară Iustin Paraschiv, proprietarul Avicarvil.
Magazinele La Provincia vor fi aprovizionate zilnic cu carne proaspătă de pui, porc, vită și oaie, din producția proprie. Companiile producătoare de carne din grupul de firme al familiei Paraschiv au investit în proiecte de furnajare speciale pentru animale, astfel că gustul și calitatea cărnii să fie deosebite. “Am investit în proiecte de furajare și în modernizarea fermelor pentru a putea avea produse de carne cu un gust «alt fel». În țara noastră încă există obiceiul ca oamenii să cumpere carne în funcție de preț. Obiectivul nostru este să demonstrăm că se poate ca românii să aleagă și după gust, evident noi menținând același nivel preț competitiv”, precizează Iustin Paraschiv.
Pentru dezvoltarea lanțului La Provincia, compania a bugetat aproximativ 5 milioane de euro pentru identificarea și amenajarea spațiilor comerciale după un același standard calitativ, la nivelul întregii țări. “Nu excludem în extinderea noastră și posibilitatea francizării, însă ne vom alege foarte atent partenerii. Dezvoltarea brandului La Provincia este una firească în contextul în care grupul nostru a ajuns să fie integrat, având toate componentele necesare: agricultură, producție de furaje, creștere de animale, abatorizare, procesare și retail”, menționează Iustin Paraschiv.
Conceptul magazinelor La Provincia are în vedere o suprafață care poate ajunge până la 150 de metri pătrați. Poziționarea acestora va avea în vedere principiul proximității, astfel ca oamenii să aibă acces ușor la o sursă zilnică de carne proaspătă.