Violeta Luca va coordona, din aprilie, operațiunile retailerului electro-IT Flanco. Obiectivul principal al noului Deputy CEO, funcție vacantă încă din 2009, este dezvoltarea extensivă a business-ului Flanco și câștigarea poziției de lider de piață.Violeta Luca a deținut în perioada august 2011 – martie 2012 poziția de director de marketing.
“Flanco este deja lider din punct de vedere al performanțelor comerciale (vânzare pe metru pătrat, concept de magazin, inovație și ritm de creștere peste piața, etc). Prin dezvoltarea suprafeței și creșterea continuă a performanței vom reuși să ajungem și valoric pe poziția 1 în această industrie. Creșterea va fi însă una structurată și bazată pe profitabilitate și eficiență.” a declarat Violeta Luca, Deputy CEO Flanco.
Înainte de a se alătura echipei Flanco, Violeta Luca a lucrat timp de opt ani în cadrul Whirlpool România, unde a ocupat, din iunie 2007, funcţia de director comercial.
Absolventă a Academiei de Studii Economice din București, Violeta Luca are o expertiză solidă în vânzări, marketing, logistică, business planning, change management, operațiuni, lucrând în industria de electroIT din 2002.
“Violeta Luca este unul dintre cei mai apreciați executivi din industrie și am încredere că prin numirea ei în funcția de Deputy CEO, Flanco va reuși să atingă obiectivul propus pentru anul 2015, acela de a deveni liderul necontestat al pieței de electroIT”, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Flanco estimează pentru primul trimestru din 2012 o creștere a afacerilor cu 40% față de perioada similară din 2011, precum și atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro pentru întreg anul 2012.
Flanco are bugetate pentru 2012 investiții de 3,5 milioane euro în deschideri și amenajări de magazine, având în plan inaugurarea a până la 5 puncte de vânzare sub noul concept.
Pentru acest an, retailerul estimează de asemenea o creștere cu 20% a suprafeței comerciale, precum și extinderea echipei cu până la 100 de noi angajați, în funcție de numărul de magazine deschise și de dinamica vânzărilor.
De asemenea, eficientizarea activității are în vedere creșterea vânzării medii pe metru pătrat de la 3.000 de euro, în 2011, până la 3.200 de euro, în 2012.
“Consider că piața de electroIT are potențial mare de creștere, dezvoltarea venind, în lipsa unei oferte de credit de consum competitive, prin campanii inovative de marketing și pachete de servicii cu valoare adăugata. Piața de electroretail este una dintre cele mai dezvoltate din Romania în zona de servicii pre și post vânzare, pe fondul unei investiții medii pe familie mult sub nivelul înregistrat în alte state din zona UE”, comentează noul Deputy CEO Flanco al Flanco.