Noul magazin al retailerul de materiale de construcții şi amenajări interioare bauMax ocupă o suprafață comercială de aproape 15.000 de metri pătrați, împărţită în patru departamente: Construcţii, Tehnic, Amenajări şi Grădină, plus conceptul drive-in (o zonă special amenajată de 3.000 mp din care clienţii îşi pot face cumpărăturile direct cu propriul autoturism)
O altă noutate pe care o introduce bauMax la Cluj, este planificarea 3-D a băii. Clienţii sunt ajutaţi de către profesionişti în domeniu să-şi proiecteze baia aşa cum îşi doresc, putând astfel să-şi vizualizeze proiectul chiar înainte de a fi început şi astfel să-şi planifice mult mai bine cumpărăturile.
Acesta este al doilea magazin bauMax din Cluj, primul fiind deschis în iunie 2007. bauMax are în România 15 magazine și peste 1.277 de angajaţi.
Retailerul austriac de bricolaj BauMax a înregistrat anul trecut o "uşoară" creştere a veniturilor faţă de 2010, când cifra de afaceri a companiei se ridicase la 132 de milioane de euro.
Într-un top al retailerilor de bricolaj, compania austriacă se află pe poziţia a treia, la egalitate cu Bricostore, după reţelele Dedeman și Praktiker, care operează fiecare câte 27 de magazine.
Numărul magazinelor de bricolaj inaugurate în ultimele 12 luni e de două ori mai mic decât în 2008, anul de vârf pentru piaţa de distribuţie a materialelor de construcţii şi bricolaj. Concret, de la un maxim atins în 2008, când au fost deschise 18 noi magazine DYI, ultimul an consemnează doar 10 inaugurări – șase ale Dedeman, două ale bauMax, plus câte un magazin de francezii de la Bricostore și Leroy Merlin.
Un studiu Roland Berger trăgea anul trecut semnalul de alarmă pentru ceea ce retailerii numiţi în industrie „do-it-yourself“ (DYI) simţeau deja – piaţa de bricolaj din România a scăzut în 2010 cu 15%, până la 1,7 miliarde de euro, fiind trasă în jos de scăderea puterii de cumpărare și de căderea sectorului de construcţii. A fost al doilea an consecutiv de scădere a pieţei, după un minus de 24% în 2009.