Afacerile derulate anul trecut de grupul de firme Ascendis, din care fac parte Ascendis Consulting, Ascendis Experiential, WKH Dezvoltare Organizaţională, Imaginario şi Ascendis Process Management, au generat venituri totale în valoare de 18 milioane de lei, în urcare cu 31% faţă de rezultatul raportat în 2010. Astfel, anul trecut a devenit cel mai bun an din istoria companiei până în acest moment.
„Trainingurile destinate echipelor de vânzări, consultanţa în managementul proceselor şi cursurile deschise în ţară au fost cele mai dinamice zone de activitate în 2011. Cererea a venit mai ales din partea sectoarelor financiar-bancar, telecom, energie şi industrie”, declară Andrei Goșu, director general Ascendis.
Trainingul, linia centrală de business a Ascendis, a contribuit în 2011 cu aproximativ trei sferturi la cifra de afaceri, restul fiind venituri realizate din consultanţă. Activitatea celor 40 de consultanţi Ascendis a însumat, în 2011, 2.350 zile de training şi consultanţă pentru peste 100 de clienţi. Unul dintre subiectele solicitate mai mult decât în alţi ani a fost trainingul pentru echipele de vânzări. „2012 este un an bun. Avem deja în implementare câteva proiecte mari. Alături de programele deja consacrate pe teme de leadership, management, comunicare, vom avea şi câteva noutăţi. În acest sens, am adus în România Sales Endeavour, un program destinat account managerilor, licenţiat de Celemi, lider mondial în Experiential Learning. O altă noutate este reprezentată de suita de traininguri 3D Medical Care, care îşi propune îmbunătăţirea actului medical prin dezvoltarea abilităţii medicilor de a relaţiona cu pacienţii”, explică Andrei Goșu.
Cursuri deschise pentru certificări Lean Six Sigma
Ascendis Process Management, divizia Ascendis care oferă servicii de consultanţă în managementul proceselor, a obţinut rezultate peste aşteptări în 2011, în condiţiile în care în urmă cu numai un an era singura firmă de training din România certificată drept centru de training şi certificare Lean Six Sigma de către International Association for Six Sigma Certification şi PEOPLECERT. „În acest an, avem în vedere un calendar de cursuri deschise pentru certificările Lean Six Sigma și o preferinţă mai accentuată pentru acest tip de certificări, în special din zona de producție industrială”, declară Constantin Stan, director general al diviziei Ascendis Process Management.
Craiova şi Iaşi, focus pe harta cursurilor regionale
Activitatea regională a fost un alt segment care a ieşit în evidenţă în 2011 între direcţiile de business Ascendis. Astfel, anul trecut, 20% din cifra de afaceri a fost rezultatul programelor derulate în Cluj şi Timişoara. „Urmează dezvoltarea unui nou centru de interes, Craiova şi Iaşi, unde avem deja reprezentare locală”, a precizat Andrei Goșu. În 2012, Ascendis va continua strategia de dezvoltare organică, atât prin susţinerea celor mai dinamice linii de business, cât şi prin lansarea de produse dedicate anumitor categorii profesionale, cum ar fi cursurile de formare a specialiştilor în resurse umane.
Înfiinţată în 1997, ASCENDIS este cea mai mare companie de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării organizaţionale din România, cu o echipă de 40 de consultanţi şi facilitatori şi cu un portofoliu de peste 140 de clienţi constanţi.
Ascendis ţinteşte afaceri de 20 de mil. lei în 2012
29 martie 2012, 12:18
Ultima modificare în 29 martie 2012, 15:18
Ascendis, liderul pieţei de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării şi formării profesionale din România, ţinteşte în acest an o creştere cu aproximativ 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul 2011, până la 20 milioane de lei, pe fondul diversificării portofoliului de produse şi al intensificării cererii pentru trainingurile de vânzări.
Etichete: ascendis,
cresteri,
programe,
training
Publicat in categoriile: HR
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HR
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook