Noul magazin Flanco, al doilea deschis în zona Transilvaniei în mai puţin de o lună, ocupă o suprafață totală de 800 mp și integrează conceptul de retail interactiv lansat anul trecut, în care toate produsele sunt în funcțiune și pot fi testate.
“ Studiile noastre arată că piața din Cluj este printre cele mai stabile la nivel de țară, cu un potențial de creștere în 2012 de 15% peste media națională”, a declarat Gabriel Pereș, director de vânzări la Flanco.
Pentru acest an, retailerul are în plan o creștere cu 20% a suprafeței comerciale, în primele trei luni ale anului fiind deja deschise 5 magazine (Bistrița, Cluj, Deva, Sibiu şi Târgovişte), cu o investiție totală de aprox. 2,1 mil. euro. Deschiderile de magazine din primul trimestru au crescut suprafața de vânzare cu 10%, până la 46.000 mp.
Flanco a organizat în perioada 22-27 martie 2012 o campanie de marketing, sub numele Black Week, care i-a adus un trafic de peste 400.000 de vizitatori și vânzări de treo ori mai mari față de o săptămână obișnuită.
Retailerul estimează pentru primul trimestru din 2012 o creștere a afacerilor cu 40% față de perioada similară din 2011, precum și atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro pentru întreg anul 2012.