Retailerul electro-IT Flanco deschide, mâine, în Iulius Mall Cluj, un nou magazin, în urma unei investiții de peste jumătate de milion de euro (inclusiv stoc de marfă). Retailerul așteaptă vânzări anuale de peste 3,2 milioane de euro.
Noul magazin Flanco, al doilea deschis în zona Transilvaniei în mai puţin de o lună, ocupă o suprafață totală de 800 mp și integrează conceptul de retail interactiv lansat anul trecut, în care toate produsele sunt în funcțiune și pot fi testate.
“ Studiile noastre arată că piața din Cluj este printre cele mai stabile la nivel de țară, cu un potențial de creștere în 2012 de 15% peste media națională”, a declarat Gabriel Pereș, director de vânzări la Flanco.
Pentru acest an, retailerul are în plan o creștere cu 20% a suprafeței comerciale, în primele trei luni ale anului fiind deja deschise 5 magazine (Bistrița, Cluj, Deva, Sibiu şi Târgovişte), cu o investiție totală de aprox. 2,1 mil. euro. Deschiderile de magazine din primul trimestru au crescut suprafața de vânzare cu 10%, până la 46.000 mp.
Flanco a organizat în perioada 22-27 martie 2012 o campanie de marketing, sub numele Black Week, care i-a adus un trafic de peste 400.000 de vizitatori și vânzări de treo ori mai mari față de o săptămână obișnuită.
Retailerul estimează pentru primul trimestru din 2012 o creștere a afacerilor cu 40% față de perioada similară din 2011, precum și atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro pentru întreg anul 2012.