Serviciul este accesibil clienţilor Băncii Transilvania care au un cont deschis în lei, euro şi/sau dolari. Clienţii pot trimite bani atât în străinătate, în reţeua globală Western Union din peste 200 de ţări şi teritorii din lume, cât şi în România, direct din conturile personale, prin serviciul Internet Banking BT24. Odată cu finalizarea tranzacţiei, contul clientului este debitat cu suma trimisă şi comisionul aferent tranzacţiei. Comisioanele aferente transferului şi alte date ale tranzacţiei sunt prezentate pe pagina de Internet Banking a Băncii Transilvania (www.bt24.ro). Banii trimişi vor fi disponibili la destinaţie în câteva minute, conform termenilor şi condiţiilor serviciului.
Pentru a primi bani prin Internet Banking prin serviciul Western Union, destinatarul trebuie, de asemenea, să aibă un cont în lei şi/sau Euro sau USD la Banca Transilvania, să fie abonat la serviciul de Internet Banking al Băncii Transilvania şi să cunoască detaliile tranzacţiei Western Union: MTCN-ul (Money Transfer Control Number), suma trimisă (+/- 10%), valuta în care a fost trimisă şi ţara de origine.
Pentru transferurile pe teritoriul României, tranzacţia va fi plătită în aceeaşi valută în care a fost trimisă. Pentru tranzacţiile din străinătate către România, contul clientului este creditat cu suma aşteptată în valuta contului. În cazul în care suma primită este într-o valută diferită de valuta contului, aceasta va fi convertită în valuta contului la cursul de schimb al Băncii Transilvania. Clientul poate opta pentru o nouă operaţiune de transfer sau poate să îşi retragă banii din cont de la ghişeele BT. În cazul în care deţine un card bancar asociat la contul curent, poate alege să îşi retragă banii de la un ATM sau poate decide să plătească cu cardul la comercianţii acceptanţi cu contravaloarea sumei respective, beneficiind de comision 0%.