Lidl comunică şi caută clienţi pe Facebook

Retailerul german de tip discount Lidl are grijă să crească şi online şi lansează un spot conceput în exclusivitate pentru fanii de pe Facebook.

Pagina de Facebook Lidl România are deja 463 000 de fani care, mai nou, pot vizualiza spotul de promovare al noilor pantofi sport Kappa ce vor fi disponibili în magazinele Lidl din toată țara începând de luni (9 aprilie).

Spotul realizat pentru Facebook continuă strategia de comunicare digitală a companiei Lidl România, axată pe feed-back-ul interactiv cu fanii, într-o singură zi ajungându-se până la 3000 de interacțiuni și transmiterea în timp real a noutăților, lansărilor și promoțiilor companiei.

În offline, magazinele lanţului german de tip discount Lidl au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim; de altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.

Reţeaua Lidl din România numără 136 de magazine. Parte a grupului Lidl&Schwarz, care deține cea mai mare rețea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, în 2010, de la Plus și a deschis, într-o singură zi – 6 octombrie 2011, 11 magazine noi în România. Pentru ultimii discounteri intraţi în piaţă, “interesante“ pentru expansiune sunt oraşele cu peste 30.000 de locuitori.