Anul trecut, Ringier a fost unul dintre puţinele grupuri de publishing din România care au înregistrat profit, datorită înfiinţării unor noi linii de business, creşterii considerabile a portofoliului de clienţi ai tipografiei Ringier, dar şi a măsurilor de cost-control. În 2010, Ringier a anunţat achiziţia întregului pachet de acţiuni al Edipresse AS România, devenind astfel cel mai mare publisher internaţional din România. La sfârşitul lunii martie, publisherul elveţian a achiziţionat un pachet de 70% din eJobs Group, liderul sectiunii "Locuri de muncă" din SATI.
Afacerea Ringier din Europa Centrală a generat venituri de 274 milioane de franci elveţieni în 2011.

Grupul elvetian de media Ringier a obţinut în 2011 un profit operational (EBITDA) de 64 milioane de franci elvetieni, generând venituri totale de 1,1 miliarde de franci elveţieni, cu 9% mai mici decât în 2010. De asemenea, a investit 100 de milioane de franci elveţieni în acţiuni şi parteneriate, inclusiv DeinDeal, jobs.ch, InfrontRingier şi Edipresse România.
"Suntem mulţumiţi de rezultatele obţinute în 2011. Strategia noastră funcţionează şi vom continua să dezvoltăm Ringier într-o companie media diversificată. În 2011, veniturile şi profitul au fost mai mici decât în anul precedent din trei motive. În primul rând, declinul din domeniul tipografic. În al doilea rând, întărirea francului elveţian, situaţie în care noi suntem sensibili, dat fiind faptul că suntem o companie activă internaţional. În al treilea rând, încetinirea economică la nivel european care a început la mijlocul anului 2011(…)", a spus Marc Walder, noul CEO al Grupului Ringier.
În 2012, Ringier intenţionează să-şi diversifice sursele de venit prin achiziţii strategice, consolidându-şi în acelaşi timp afacerea de publishing.
Cum stă grupul în alte ţări
În 2011, investiţiile totale ale Grupului Ringier în produse noi şi pieţe au însumat 96 de milioane de franci elveţieni.
Vânzările Ringier Elveţia şi Germania (fără operaţiunile din domeniul tipografic) au totalizat 610 milioane de franci elveţieni în 2011. 65 % din veniturile anului 2011 au fost generate de activitatea de bază – ziare, reviste, domeniul tipografic şi online.

În Ungaria, Ringier nu a obţinut aprobarea autorităţilor pentru fuziunea afacerii sale locale cu cea a partenerului său Axel Springer. Afacerea din Ungaria a fost serios afectată de dificultăţile economice prin care trece ţara. Ringier Axel Springer Media AG este una din companiile multi-media lider din Europa de Est.
Ringier Axel Springer Media s-a remarcat în special în Slovacia, prin achiziţionarea azet.sk, cel mai mare portal din ţară în decembrie 2010, precum şi prin  înfiinţarea unui newsroom integrat. În Serbia, compania a achiziţionat licenţa pentru a publica o ediţie locală a revistei AutoBild, cea mai mare publicaţie dedicată industriei auto din lume, tranzacţie care a permis Ringier Axel Springer Serbia să-şi asigure leadershipul pe acest segment.

Ringier Axel Springer este cel mai mare publisher de ziare şi reviste din Republica Cehă. Compania din Cehia a dezvoltat şi lansat cinci newsroom-uri integrate anul trecut. Ringier Axel Springer Media este de asemenea cel mai mare publisher de ziare din Polonia. Fakt, cel mai cunoscut tabloid din ţară, şi-a menţinut poziţia de lider printre ziarele din Polonia. În august, Ringier Axel Springer Polonia a achiziţionat o licenţă de publicare a ediţiei poloneze a revistei Top Gear de la BBC Magazines din Marea Britanie. Prin intermediul operaţiunilor Asia Pacific – formate din Ringier China, Ringier Vietnam şi Ringier Trade Media – Grupul a obţinut venituri de 43 de milioane de franci elveţieni. Ringier China a continuat să-şi consolideze portofoliul existent de reviste şi a reuşit să-şi crească veniturile din activitatea digitală cu 40% peste anul 2010. În Vietnam, efectele combinate ale scăderii economice şi creşterii inflaţiei au ţinut multe companii departe de investiţii. În ciuda acestui climat negativ de business, Ringier Vietnam a înregistrat rezultate bune.