GeoPost, subsidiara La Poste și acționarul companiei de curierat și coletărie DPD International, prezentă și la nivel local prin DPD România, a raportat o cifră de afaceri de peste 3,6 miliarde de euro în 2011, în creștere cu 6,6% față de 2010, consolidându-și poziția de al doilea cel mai mare curier din Europa.
GeoPost a înregistrat, de asemenea, o creștere de 6,8% a volumului de livrări, anul trecut, comparative cu 2010, peste 680 milioane de colete fiind livrate prin rețeaua internațională DPD. Acționarul DPD a înregistrat evoluții pozitive ale cifrei de afaceri în toate țările în care este prezent, în special în Marea Britanie, Germania sau Olanda.
În Europa Centrala și de Est, business-ul DPD a fost impulsionat de serviciile destinate piețelor de e-commerce. Astfel, DPD Polonia a ocupat în 2011 poziția secundă în topul curierilor, iar în Republica Cehă, DPD este lider pe nișa soluțiilor de curierat destinate comerțului electronic.
GeoPost este prezentă pe piața locală prin DPD România, din 2008, după preluarea Pegasus, prima companie de livrari urbane din Romania, infiintata in 1997. Compania se află în top 5 curieri, cu o cifră de afaceri de 36 milioane de lei în 2011, în creștere cu 20% față de anul precedent.
La nivel global, DPD are 24.000 de angajați și o flotă de 18.000 de vehicule, care operează în peste 800 de locații din 40 de țări.