Acest lucru este valabil începând cu 19 aprilie, astfel că pasagerii care doresc să se bucure de o cafea sau de un ceai cald, de un moment de linişte pentru citirea presei sau verificarea emailului personal, sunt invitaţi în saloanele de business. În salon, pasagerii vor beneficia de  acces la telefon, fax, copiator, PC, imprimanta şi Internet wi-fi,  publicaţii naţionale şi internaţionale,  anunţuri audio şi monitoare cu situaţia zborurilor. De asemenea, în aşteptarea zborului, pasagerii vor avea la dispoziţie o gamă variata de produse de catering precum: cafea, lapte, ceai, sucuri de fructe, apă, diverse băuturi alcoolice, alune, biscuiţi, sandvişuri, pişcoturi, etc.

Pasagerii eligibili pentru acces în saloanele de business sunt pasagerii clasei business, pasagerii posesori de carduri SkyTeam Elite Plus şi, începând din 19 aprilie 2012, pasagerii clasei economic care călătoresc pe zborurile internaţionale operate cu aeronave proprii Tarom.

Pentru accesul pasagerilor din clasa economic se va percepe o taxă de 23 euro pentru salonul din Aeroportul „Henri Coandă” şi respectiv 15 euro pentru salonul din cadrul Aeroportului International Cluj – Napoca.

Pasagerii de la clasa economic pot achiziţiona acest serviciu de la una dintre agenţiile proprii Tarom, odată cu rezervarea biletelor de avion. Ulterior, pasagerii vor solicita şi vor primi invitaţia pentru salon de la ghişeele de check-in  Tarom din aeroport, în Bucureşti sau Cluj-Napoca, în funcţie de locaţia în care se află. În cazul în care se optează pentru acest produs în aeroport, clienţii se pot adresa direct la birourile de ticketing Tarom.