Compania aeriană low-cost Wizz Air a transportat, anul trecut, 1,65 de milione de pasageri pe cursele care fac legătura cu România, foarte aproape de ţinta propusă pentru anul care a trecut, de 1,7 milioane de persoane, a anunţat operatorul. Wizz Air a avut, anul trecut, 7,8 milioane de pasageri pe toate cursele pe care le operează, cu 33% mai mulţi decât în 2008. Cea mai însemnată creştere a fost însă pe piaţa din România, cu 87% mai mult faţă de anul anterior, dată
Compania aeriană low-cost Wizz Air a transportat, anul trecut, 1,65 de milione de pasageri pe cursele care fac legătura cu România, foarte aproape de ţinta propusă pentru anul care a trecut, de 1,7 milioane de persoane, a anunţat operatorul.
Wizz Air a avut, anul trecut, 7,8 milioane de pasageri pe toate cursele pe care le operează, cu 33% mai mulţi decât în 2008. Cea mai însemnată creştere a fost însă pe piaţa din România, cu 87% mai mult faţă de anul anterior, dată în special de numeroasele curse lansate pe parcursul anului 2009 – 16 noi rute din România.
„Vom continua să ne dezvoltăm şi în 2010 când vor fi lansate noi baze operaţionale şi noi rute, vor creşte frecvenţele zborurilor şi vor fi transportaţi peste 10 milioane de pasageri”, a declarat József Váradi, directorul executiv al companiei.
Compania a lansat promoţia tradiţională de Anul Nou care constă în 30.000 de bilete la preţul de 90 lei, pentru un singur zbor, cu toate taxele incluse pe toate rutele din România. Biletele pot fi cumpărate între 7 – 14 ianuarie.
SURSA: Wizz Air