Astfel, Comtesse du Barry, brand franțuzesc de gastronomie, va avea în România șase magazine (în București, Cluj, Timișoara și Constanța). Investiția totală în magazinul din București este de aproximativ 200.000 euro, Le Manoir estimând vânzări de aproximativ 450.000 euro în primul an. De asemenea, investiția în primul magazin din Cluj , care va fi în regim de semi-franciză (Le Manoir fiind asociat la această franciză) este de aproximativ 200.000 euro.
Compania Le Manoir a fost înfiinţată în 2004 cu scopul de a importa şi de a prezenta în România vinuri şi produse gastronomice premium: foie gras, trufe, caviar, somon afumat. Le Manoir a deschis primul magazin Comtesse du Barry în 2006, în București, iar în timp a devenit lider de piață pe segmentul produselor gastronomice și al băuturilor de lux.
Brandul Comtesse du Barry există încă din 1908, când soţii Joseph şi Gabrielle Dubarry au hotărât să producă împreună „cel mai bun foie gras din lume”. Primul magazin de brand, care vindea exclusiv produse Comtesse du Barry a fost lansat în 1975.
Comtesse du Barry se extinde în România
10 mai 2012, 11:29
Ultima modificare în 10 mai 2012, 14:29
Le Manoir deschide, luna aceasta, două magazine noi Comtesse du Barry, în București, într-o locație exclusivă din cartierul Primăverii, și în Cluj, în condițiile în care estimează o creștere a pieței de lux în perioada următoare.
Etichete: extindere,
magazin
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook