Activarea servicului prin Contact Center se realizează comod și rapid, fără deplasare la bancă, printr-un simplu apel gratuit la InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227).
Prin serviciul „Plăți facturi la ATM“, clienții posesori de card BCR achită atât facturile proprii de utilități/servicii (electricitate, apă, gaze, salubritate, telefonie, TV etc), cât și facturile altor persoane. Achitarea acestora se poate realiza de la orice ATM al BCR, din orice localitate, alta decât cea de resedință, în orice zi, la orice ora, BCR având cea mai extinsă rețea de ATM-uri din țară. Tranzacțiile efectuate se regăsesc în chitanțele emise de ATM la finalul fiecărei plăți și în extrasul de cont.
„În anul 2011, 30% dintre plățile realizate prin canale alternative au fost efectuate la ATM. Această modalitate de plată s-a situat pe locul 2 în preferințele clienților, imediat după internet banking“, a declarat Bogdan Marin, Director Management Canale Retail în cadrul BCR. În plus, serviciul “Plăți facturi la ATM” permite clientului transferul de fonduri din conturile de card în conturile curente, rambursări ale ratelor de credit BCR în lei, inclusiv pentru cardurile de credit BCR în lei.
Cu un card BCR poți plăti facturile de utilități la telefon
10 mai 2012, 13:35
Ultima modificare în 10 mai 2012, 16:35
Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat facilitatea de activare prin Contact Center, a serviciului “Plăți facturi la ATM”, destinat persoanelor fizice. Aceasta inițiativă vine în întâmpinarea clienților băncii, ca urmare a creșterii solicitărilor de vânzare și consiliere telefonică.
Etichete: banca,
telefonie
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook