În ceea ce privește trimestrul al doilea, conducerea companiei se așteaptă la vânzări cu peste 20% mai mari decât cele înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.
Potrivit rezultatelor la zi și previziunilor DAAS pentru restul anului, ”Retailul” se menține și anul acesta cel mai dinamic dintre segmentele de business. ”Estimăm o creștere anuală de peste 10% pentru Retail, în timp ce diviziile Horeca și Mobilier vor crește moderat, cu doar 7-8%”, spune Daniel Mocanu, directorul general DAAS.
Totodată, acesta menține previziunile privind cifra de afaceri din 2012, respectiv 25 milioane de euro, în creștere față de 2011, când a fost 20,8 milioane de euro. DAAS continuă susținut parteneriatele cu retaileri precum Auchan, Cora, Billa, Mega Image, Metro, Carrefour, Kaufland, furnizând instalații frigorifice, rafturi și servicii postvânzare.
Compania a fost fondată în 1993, având ca obiect principal de activitate importul şi distribuţia de echipamente şi mobilier pentru industriile horeca şi retail alimentar, precum şi asigurarea serviciilor de întreţinere post-vânzare și service.
Divizia ”Retail” a dus vânzările DAAS la aproape 4 mil. euro
21 mai 2012, 12:15
Ultima modificare în 21 mai 2012, 15:15
Vânzările DAAS România s-au majorat cu aproximativ 10% în primul trimestru al acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajungând la 3,9 milioane de euro datorită, în primul rând, rezultatelor diviziei ”Retail”.
Etichete: cresteri,
retail,
rezultate
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook