Divizia ”Retail” a dus vânzările DAAS la aproape 4 mil. euro

Vânzările DAAS România s-au majorat cu aproximativ 10% în primul trimestru al acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajungând la 3,9 milioane de euro datorită, în primul rând, rezultatelor diviziei ”Retail”.

În ceea ce privește trimestrul al doilea, conducerea companiei se așteaptă la vânzări cu peste 20% mai mari decât cele înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.
Potrivit rezultatelor la zi și previziunilor DAAS pentru restul anului, ”Retailul” se menține și anul acesta cel mai dinamic dintre segmentele de business. ”Estimăm o creștere anuală de peste 10% pentru Retail, în timp ce diviziile Horeca și Mobilier vor crește moderat, cu doar 7-8%”, spune Daniel Mocanu, directorul general DAAS.
Totodată, acesta menține previziunile privind cifra de afaceri din 2012, respectiv 25 milioane de euro, în creștere față de 2011, când a fost 20,8 milioane de euro. DAAS continuă susținut parteneriatele cu retaileri precum Auchan, Cora, Billa, Mega Image, Metro, Carrefour, Kaufland, furnizând instalații frigorifice, rafturi și servicii postvânzare.
Compania a fost fondată în 1993, având ca obiect principal de activitate importul şi distribuţia de echipamente şi mobilier pentru industriile horeca şi retail alimentar, precum şi asigurarea serviciilor de întreţinere post-vânzare și service.