”Este o chestiune de principiu, dacă avem un tronson (n.r. – Sibiu – Piteşti) agreat pe Cordiorul IV, nu este deloc o idee bună să începi să schimbi traseul. Asta ar afecta perspectiva financiară 2014 – 2020, care stabileşte priorităţile din punct de vedere al proiectelor ce urmează să fie finanţate. Totodată, noi am făcut demersurile astfel încât aceste tronson să intre în perspectiva financiară începând din 2014 deci s-ar pierde foarte mult timp dacă s-ar schimba traseul”, a spus Nazare, citat de Agerpres. Consiliul European a stabilit noile trasee pe reţeaua trans europeană de transport (TEN-T), iar o modificare a acestora ar fi foarte greu de realizat.
Pe de altă parte, primarul municipiului Piteşti, Tudor Pendiuc, a afirmat, vineri, că informaţia privind scoaterea tronsonului de autostradă Piteşti – Sibiu din proiectul privind realizarea Coridorului IV Paneuropean este falsă. Acesta a arătat că a avut o discuţie pe această temă cu premierul Victor Ponta, care a dezminţit zvonurile apărute în presă.
”Am văzut că a scris presa că Piteştiul a fost scos de pe lista lucrărilor de pe Coridorul IV, e vorba de tonsonul de autostradă Piteşti – Sibiu. (…) Nimic mai fals. Am vorbit cu domnul Ponta şi mi-a spus clar că nu este scos, dar că această informaţie a fost lansată de preşedinta CNADNR, după ce a fost demisă. Deci este o alarmă falsă”, a declarat Tudor Pendiuc, citat de Agerpres.
Directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Daniela Drăghia, a demisionat joi din funcţie pe motiv că actuala conducere a ministerului ar dori să schimbe traseul Coridorului IV paneuropean şi să excludă tronsonul Sibiu – Piteşti. Noul traseu ar urma să includă tronsonul Sibiu – Făgăraş – Braşov, care va face legătura cu autostrada A 3, Braşov – Bucureşti.
Nazare: Schimbarea traseului Coridorului IV European nu este o idee bună şi ar întârzia lucrările
25 mai 2012, 15:58
Ultima modificare în 25 mai 2012, 18:58
Schimbarea traseului Coridorului IV de Transport Pan European nu este o idee bună, iar un eventual demers în acest sens ar afecta perspectiva financiară 2014 - 2020 deja agreată cu reprezentanţii europeni şi ar întârzia execuţia tronsonului Sibiu - Piteşti, potrivit lui Alexandru Nazare, fostul ministru al Transporturilor.
Etichete: drumuri,
proiect,
transport
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Băncile străine ar putea fugi cu banii din țară. CE FACE BNR
- Economia mondială este la terapie intensivă
- UPDATE Ionuţ Maşala a preluat atribuţiile de director general al CNADNR
- Cum va afecta piaţa birourilor o creştere de 4.000 de ori a traficului de date
- CarmOlimp are contracte de 8 milioane de euro cu marile rețele de retail
- Ieşirea Greciei din zona euro ar putea costa Rusia 2% din PIB
- România, printre primii 15 exportatori mondiali de materii prime ecologice
- Numărul agricultorilor bio se dublează şi ajunge la 20.000 la finalul acestui an
- Şeful ISC, demis după ce a retras instituţia din procesul fostului premier Adrian Năstase
- Mihai Tănăsescu, vicepreşedinte la BEI, de la 1 august