Anul trecut, compania a devenit membră a grupului Austrian Post Group, unul dintre cele mai mari din industria specifică din Europa, cu afaceri de 2,35 miliarde de euro. ”Aşteptăm cu interes anul 2013 şi liberalizarea pieţei serviciilor poştale. Suntem pregătiţi să concurăm cu Poşta Română pe aproximativ 80% din teritoriu, acoperind 95% din populaţie”, a declarat Mihai Preoţescu, Managing Partner PostMaster. Principalele două zone de business în care activează compania sunt ”distribuţia neadresată a cataloagelor publicitare şi de informare”, reprezentând cel mai important instrument de marketing direct pentru industriile de larg consum, şi ”servicii poştale – distribuţie adresată”, segment care se aşteaptă să aibă schimbări semnificative odată cu liberalizarea pieţei în 2013.
Totodată, compania oferă servicii de GeoMarketing (care permit reprezentarea grafică a repartizării clienţilor pe zone şi diferite caracteristici cum ar fi venitul şi preferinţele de consum) şi de gestiune a bazelor de date. Segmentul de piaţă pentru distribuţia neadresată este polarizat, fiind gestionat în proporţie de 95% de PostMaster împreună cu principalul competitor.
Compania estimează piaţa de materiale neadresate la un volum de aproximativ 800 de milioane de cataloage, broşuri sau alte informări anual. Din aceasta, PostMaster îşi adjudecă peste 60% cu circa 500 de milioane de trimiteri pe an. Dimensiunea pieţei este oferită de amploarea industriilor care folosesc distribuţia neadresată ca principal mijloc de comunicare cu clienţii.
În ceea ce priveşte serviciile poştale – distribuţia adresată, piaţa este împărţită în funcţie de reglementările în vigoare. Segmentul de piaţă de peste 50 gr. este extrem de fragmentat, înregistrându-se o aglomerare de companii (mix între companii specializate şi cele de curierat).
În ceea ce priveşte distribuţia sub 50 gr., acesta este un segment unde Poşta Română are monopol, dar care este extrem de distorsionat de către companiile private care încalcă Legea nr.642/2002 privind serviciile poştale, conform ultimelor informări realizate de către ANCOM cu privire la amenzile acordate operatorilor privaţi. PostMaster, fondată în 2007 în Bucureşti și condusă de Mihai Bălaj şi Mihai Preoţescu, are clineți din zone diverse, jucători din retail, FMCG, mobilier, servicii financiare.
PostMaster: ”Suntem pregătiţi să concurăm cu Poşta Română pe 80% din teritoriu”
29 mai 2012, 13:49
Ultima modificare în 29 mai 2012, 16:49
PostMaster, unul dintre cei mai mari operatori privați de distribuţie de cataloage publicitare şi servicii poştale din România, mizează anul acesta pe afaceri de 11 milioane de euro, în creștere ușoară față de anul trecut, când a înregistrat 9,9 milioane de euro.
Etichete: curierat,
posta,
publicitate
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cum ne afectează Facebook creierul
- Investitor turc: ”În România nu este un mediu prea bun pentru afaceri (…). Când deschizi o prăvălie, înainte de client îți intră controlul”
- C&A deschide, la Iaşi, un magazin separat cu brandul propriu Clockhouse
- New Yorker deschide magazinul cu numărul 23 la Târgu Mureș
- Imperiul lui Patriciu se năruie ca un castel de nisip. Și restaurantul de două milioane de euro, Heritage, s-a închis
- Finanțare europeană de 44 mil. lei pentru Pehart Tec
- Mega Image deschide încă trei noi magazine
- Află unde deschide Lidl al 138-lea magazin din România. PLANUL: 200 de magazine la finalul lui 2012
- EXPANSIUNEA Mega Image. Buget de 50 milioane de euro pentru noi investiţii
- Află unde deschide Subway al doilea restaurant din Bucureşti