Potrivit datelor companiei, Bucureștiul este cea mai mare dintre cele șase comunități Let’s Meet din România, cu 44 de evenimente organizate, care au adus împreună, în total, 1.500 de persoane.
 ”Și chiar există potențial de dezvoltare, în condițiile în care piața românească este foarte diferită de țările din Europa de Vest. Se poate spune că se află la început, din acest punct de vedere. Ne adresăm unui public educat, cu venituri peste medie”, spune Patrick Nordstjærne, fondatorul Let’s Meet în România.
Următorul eveniment organizat de Let’s Meet va avea loc pe 16 iunie, în București, și își propune să aducă împreună aproximativ 70 de singles. Comunitatea reunește persoane cu vârsta cuprinsă între 22 și 60 de ani, iar evenimentele pun un mare accent pe grupuri omogene și concepte adaptate fiecărei categorii de vârstă.
Cel mai popular tip de evenimente este Bar Crawl. Acest concept, deși nu se bazează pe criterii stiințifice complexe de formare a cuplurilor, are un mare succes în rândul participanților.
Let’s Meet organizează, de asemenea, în parteneriat cu Umbrella for Two, agenție de matchmaking, seminarii și sesiuni de coaching pentru persoanele single, în cadrul cărora membrii celor două comunități se întâlnesc gratuit cu specialiști în training și coaching și psihoterapeuți.