Network One Distribution (NOD, fosta Asesoft Distribution) a semnat un parteneriat strategic cu Asus, prin care ţinteşte vânzări de 10 milioane de euro până la finalul acestui an.
„Vrem ca produsele Asus să fie disponibile unui număr cât mai mare de potenţiali utilizatori din România. Parteneriatul va acoperi întregul portofoliu de produse, de la laptopuri şi tablete la networking, monitoare, componente PC şi dispozitive multimedia”, a declarat Ciprian Donciu, Country Manager Asus România.
Cu o cotă de piaţă de 25%, NOD este distribuitorul numărul unu pe piaţa de laptopuri, estimată la 250 milioane de euro în 2011 şi cu o creştere prognozată de 10% în 2012. Prin parteneriatul cu ASUS, care deţine o cotă de 16% pe piaţa laptopurilor, NOD îşi consolidează poziţia de cel mai important distribuitor al pieţei româneşti de computere portabile, furnizor pentru o bază de peste 2.000 de revânzători din România.
„Am integrat rapid întregul portofoliu Asus în parte şi datorită investiţiei de 1,5 milioane de euro pe care NOD a derulat-o anul trecut pentru optimizarea logistică şi operaţională. În acest moment avem disponibile toate gamele de produse ASUS, pe care le putem oferi pe toate canalele de distribuţie” a declarat Răzvan Ziemba (foto), director general al NOD.
Network One Distribution urmăreşte poziţionarea ca jucător regional pe piaţa distribuţiei electro-IT din Europa Centrală şi de Est, prin extinderea operaţiunilor în Bulgaria, Serbia, Ucraina şi Ungaria până în 2014.
Network One Distribution face parte, alături de eMAG şi Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.
Afacerile NOD au ajuns, anul trecut, la 200 milioane euro, în creştere cu 37,9% faţă de anul anterior. În 2010, Network One Distribution a raportat un rulaj de 145 milioane euro, în creştere cu 45% faţă de 2009, când afacerile s-au ridicat la 96,7 milioane euro. În prezent, compania desfăşoară operaţiuni pe pieţele din România şi Moldova.