Acest lucru va permite pasagerilor să rămână conectaţi cu lumea prin mesaje text sau mesaje e-mail, precum şi conexiune la internet şi în cele din urmă, accesarea transmisiilor live de programe TV.
Datorită acestei noi tehnologii, Air France şi KLM vor oferi pasagerilor acces la un domeniu larg de aplicare pentru transmisiile de date în timpul zborului. Pe website-ul special proiectat pentru accesul online, o gamă largă de servicii va fi oferită gratuit, cum ar fi cele mai recente ştiri, diverse canale TV , informaţii relevante referitoare la compania aeriană şi destinaţia aleasă, precum şi o ofertă unică de reviste online.
Faza de studiu va fi efectuată pe parcursul anului 2013 pe două aeronave Boeing 777-300S, operate de Air France, respectiv KLM. În această perioadă, călătorii vor putea să se conecteze la Internet prin intermediul optiunii Wi-Fi activate pe smartphone-urile personale, laptop sau tabletă, la un tarif fix. De asemenea vor putea utiliza propriul telefon mobil pentru SMS sau e-mail, indiferent de clasa lor de călătorie. Compania va cere clienţilor feedback şi în funcţie de aşteptările şi sugestiile lor urmărindu-se îmbunătăţirea în viitor a acestor noi servicii.
"A fi în permanenţă conectat face parte din stilul de viaţă al clienţilor noştri. Această perioadă de test este primul pas al Air France şi KLM din strategia pe termen lung pentru a oferi soluţii de conectivitate în timpul zborului pe flota interconintentală. Continuăm investiţiile pentru a servi cât mai bine proprii clienţi şi pentru a rămâne în prima linie în termen de inovaţii şi de servicii mobile", a declarat Christian Herzog, Senior Vice President Marketing Air France KLM.