Astfel, după ultimele deschideri, cele trei magazine Carrefour Express Angst, francezii de la Carrefour au ajuns să opereze în România trei formate de magazine, opt unități de proximitate (în parteneriat cu Sorin Minea), 25 hipermarketuri şi 52 supermarketuri.
Parteneriatul între Carrefour România şi Angst a fost lansat în premieră în România pe 13 octombrie 2011 şi reprezintă un pas în strategia multiformat a Grupului Carrefour: dezvoltarea pe formatul de proximitate.
Pe de altă parte, Angst deține 24 magazine de tip supermarket şi trei fabrici: Buftea (carne proaspătă şi preparate fierte, afumate), Salsi Sinaia (produse crude uscate) și Videle (procesarea laptelui). Angst este furnizorul Carrefour de multă vreme, lucru care a contat în alegerea de către retailerului francez a companiei românești pentru parteneriat.
Carrefour a înregistrat, în 2011, o cifră de afaceri de 1,1 miliarde de euro în România, în creștere față de rezultatele din 2010 și, relativ apropiate, de cele din 2008, cel mai bun an pe plan local pentru retailerul francez.