“Orice companie poate spune că rege este clientul, însă nu multe înţeleg cu adevărat valoarea clienţilori atunci când economia şi perfomanţele interne se prăbuşesc. Organizaţiile epuizează resurse importante de timp şi bani, angajându-se în războiul preţurilor, în loc să se concentreze pe cel mai de preţ bun: clienţii. Companiile româneşti îşi pot redresa evoluţia adoptând o cultură a serviciilor ce poate oferi avantaje competitive şi rezultate cuantificabile, atât în recesiune, cât şi în perioade de avânt economic”, a declarat Ron Kaufman, cel mai important consultant la nivel global în cultura serviciilor.
Speaker, consultant, autor a 14 best seller-e, editorialist şi trainer, Ron este expert în transformarea organizaţiilor prin Servicii Superioare. Ron a lucrat cu echipele de conducere a unor companii globale precum Federal Express, Citibank, Singapore Airlines, IBM, Microsoft şi Toyota.
Ron Kaufman are peste 20 de ani de experienţă în consultanţă internaţională, asigurată pentru corporaţii, organizaţii şi agenţii guvernamentale, pe care le-a sprijinit să construiască avantaje competitive prin Servicii Superioare.
Ron Kaufman a dezvoltat şi implementat programe de servicii superioare pentru companii şi organizaţii publice în domenii precum asigurări, sănătate, auto, companii aeriene, telecomunicaţii, logistică, retail, tehnologie, producţie, comerţ, ospitalitate, servicii pentru afaceri şi bănci.