Mark Hunter (foto), CEO al companiei Molson Coors Central Europe se arată “ încântat să preiau conducerea afacerii Molson Coors Central Europe (…) Avem un plan clar de a dezvolta mai departe aceste mărci puternice şi de a capitaliza pe o piaţă a berii în creştere, deosebit de atractivă pentru noi.”
Înainte de numirea sa ca CEO pentru divizia din Regatul Unit și Irlanda, în 2007, Hunter a fost Director Comercial al companiei Molson Coors Canada unde a coordonat toate activităţile de vânzări şi marketing. De la începutul carierei sale în industria berii, în 1989, a ocupat mai multe poziţii de conducere, inclusiv coordonarea pieţelor de export şi a strategiei de afaceri pentru Bass Brewers şi a supervizat politica de marketing a mărcii Carling. A făcut parte din consiliul de administraţie ale Bass Brewers ca director de marketing şi din cel al Coors Brewers Ltd. Înainte de 1989, Hunter a deţinut diverse poziţii în vânzări la Hallmark Cards şi Bulmers Drinks
La rândul lui, Peter Swinburn, Preşedinte şi CEO al Molson Coors, spune că “această achiziţie înseamnă continuarea creşterii noastre şi completează portofoliul nostru de mărci premium. Încă de la anunţul iniţial, am petrecut mult timp în pieţele respective şi interacţionând cu echipele locale. Suntem acum mai încântaţi ca oricând de oportunităţile numeroase pe care le vedem în această afacere şi în această regiune. S-a făcut deja un progres considerabil în direcţia unei integrari reuşite şi suntem siguri că avem echipa potrivită, experienţa şi strategia pentru a ne atinge scopurile”.
Molson Coors Central Europe are aproximativ 4.100 de angajaţi, operează nouă unităţi de producţie şi comercializează mărcile sale-lider de piaţă în Republica Cehă, Serbia, Croaţia, România, Bulgaria, Ungaria, Muntenegru, Bosnia-Herţegovina şi Slovacia. Achiziţia include Staropramen, marca-stindard a diviziei, cu vânzări în peste 30 de ţări din toată lumea.
În România, StarBev controlează Bergenbier, unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piața locală. Compania operează o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 600 de angajaţi. Portofoliul companiei cuprinde: Bergenbier şi Noroc, ca mărci locale; Staropramen, Stella Artois, Beck’s şi Löwenbräu ca mărci internaţionale produse local. Alături de acestea, compania importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.
Molson Coors Brewing Company este unul dintre cei mai mari producători de bere din lume. Sectoarele operaţionale includ Canada, Statele Unite, Regatul Unit, Europa Centrală şi Molson Coors Internaţional. Compania are un portofoliu variat de mărci proprii şi partenere, incluzând mărci proprii Coors Light, Molson Canadian, Carling şi Staropramen. Molson Coors este listată în Indicele de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI), referinţa globală pentru sustenabilitate între corporaţiile din lume.