„Până la sfârşitul anului, clienţii noătri vor putea găsi în Cocor branduri noi, dar şi un cinematograf multiplex şi o zonă de entertainment la ultimul etaj”, declară Mirela Mihăilescu, directorul comercial al Cocor.
Noul flagship (magazin-model) al reţelei Terranova va beneficia de traficul şi vizibilitatea celei mai importante şi aglomerate artere de circulaţie (2.900.000 maşini/ lună) şi de animaţia permanentă din triunghiul Universitate – Centrul Vechi – Unirii cu un mare trafic pietonal.
Procesul de modernizare Cocor va continua în perioada următoare atât în zona de entertainment de 3.000 mp de la etajul 5, cât şi in zona de shopping, unde se urmăreşte îmbogăţirea mixului de retaileri, astfel încât Cocor să devină unul dintre cele mai atractive centre comerciale din Bucureşti. În urma unei investiţii de 24,5 milioane euro, Cocor s-a redeschis în octombrie 2010 cu o parcare de 200 locuri şi o suprafaţă comercială de 10.000 mp.
Brandul de fashion Terranova a fost creat în 1961. În prezent, italienii operează 469 de magazine în 33 de ţări. În România, brandul are 15 magazine.
În România se vinde anual modă de 2 mld. euro – aici intrând deopotrivă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii livrate de producători și retaileri, fie ei români sau străini. În această estimare nu sunt luați în calcul „lohniști“ – cei care produc, sub contract, pentru branduri internaționale.
Principalii competitori ai Terranova pe piaţa locală sunt H&M, Zara, C&A, New Yorker, Mango (operat în România de Solmar Grup), New Look, Takko, Camaïeu, Kiabi sau Debenhams (adus aici de divizia de fashion a Grupului RTC).