Pentru acest an, Danone se aşteaptă la scăderea marjei profitului operaţional, după ce anterior estimase o marjă stabilă de profit în 2012. Compania franceză a reafirmat că se aşteaptă la o creştere a veniturilor între 5-7%. Avansul pe pieţele din Asia, America de Nord şi de Sud a ajutat la compensarea declinului din Europa Occidentală.
”Grupul s-a confruntat cu o deteriorare severă a consumului în Sudul Europei care s-a dovedit a fi mai amplă decât s-a anticipat, mai ales în Spania. Danone a ales să răspundă cu o combinaţie între sprijinul acordat brandurilor sale şi măsuri de a face produsele companiei mai competitive”, se arată în declaraţia Danone.
Danone România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete. Compania are, în prezent, peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.