Retailerul de bricolaj Hornbach pregătește noi investiții în România. În următoarea perioadă va fi inaugurat cel de-al cincilea magazin din reţea, la Timişoara, în urma unei investiţii de 30 de milioane de euro.
Noul magazin va avea o suprafaţă totală de 22.500 de mp.„Am ales să ne extindem în Timişoara deoarece acesta este unul din cele mai dezvoltate oraşe ale ţării, atât din punct de vedere economic, cât şi demografic”, a declarat Dan Bădescu, Directorul de Expansiune al companiei.
În ceea ce priveşte planurile de viitor ale companiei, acesta a subliniat că Hornbach vizează locaţii în oraşele importante ale ţării, punând pe primul loc identificarea celor mai bune posibilităţi de poziţionare a magazinului, fără a face rabat de la calitatea zonei doar pentru a forţa termenul de inaugurare. „Deoarece ne îndreptăm atenţia către oraşe cu peste 300.000 de locuitori care să permită realizarea unei cifre de afaceri corespunzătoare cu investiţiile efectuate, putem spune că pe lista noastră se află în acest moment oraşe precum Cluj, Constanţa, Craiova, Iaşi, neexcluzând însă nici Estul Capitalei”, a încheiat Dan Bădescu.
Investiții de aproape 150 de milioane de euro în România
La cinci ani de la intrarea pe piață, Hornbach a ajuns la investiții de 148,3 milioane de euro și a creat 650 de locuri de muncă. „Hornbach România are o rată de fluctuaţie a personalului de 2,8%, mult mai mică comparativ cu cea întâlnită în medie în sectorul de retail. Toate acestea se datorează cu precădere respectului pe care angajaţii îl găsesc în cadrul companiei, dar şi posibilităţilor pe care aceştia le au pentru a se dezvolta şi a urca pe scară ierarhică”, a declarat Silviu Isărescu, Directorul Regional al Hornbach România.
Începând cu 2007, anul intrării Hornbach pe piaţa românească, Hornbach a investit 145 de milioane de euro în cinci magazine (Berceni – 2007, Militari – 2008, Braşov – 2009, Baloteşti – 2010, Timişoara – urmează a fi inaugurat în această vară) şi în construirea sediului central.
Potrivit declaraţiilor sale, compania a investit, de asemenea, în personal peste 3,3 milioane de euro, din care 2 milioane de euro au reprezentat costurile pentru training-urile permanente ale angajaţilor, iar 1,3 milioane de euro cheltuielile aferente.
Potrivit oficialilor companiei, în cei cinci ani de prezenţă a Hornbach pe piaţa, retailerul a avut un număr total de 9 milioane de clienţi.