Jarek Malinowski are peste 19 ani experienţă pe piaţa bunurilor de larg consum. S-a alăturat Unilever Polonia în 1995 şi a deţinut funcţii de management în Brand Building, Brand Development şi Customer Development. În perioada 2003 – 2005, a coordonat divizia de Personal Care din Unilever Italia.
Începând cu anul 2006, Jarek Malinowski a devenit membru al Boardului Unilever Polonia şi Ţările Baltice, fiind responsabil de coordonarea diviziei Home & Personal Care, după care a preluat managementul diviziei Foods, iar în ultimii doi ani a coordonat ambele divizii, Home & Personal Care şi Foods.
Înainte de această numire, a ocupat poziţia de Vice President Brand Building Polonia & Ţările Baltice.
Din 1995, de când a intrat pe piaţa românească, Unilever a făcut aici investiţii de aproape 125 milioane euro.
Subsidiara locală a gigantului anglo-olandez din industria bunurilor de larg consum Unilever a raportat pe 2010 o cifră de afaceri de 757 milioane de lei (aprox. 173 mil. euro) şi o pierdere de 4,5 milioane de lei (aprox. un mil. euro), potrivit datelor de la Registrul Comerţului.
Portofoliul de mărci pe care Unilever le comercializează în ţară cuprinde branduri ca Dero, Omo, Coccolino, Cif, Domestos, Dove, Rexona, Axe, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Lipton. Operaţiunile Unilever din zona de centru-sud a Europei sunt coordonate din România de către compania regională Unilever South-Central Europe (USCE). Unilever South Central Europe coordonează din Bucureşti operaţiunile în opt ţări din zonă: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova şi Kosovo.
La nivel global, Unilever a înregistrat în prima jumătate a lui 2011 o creştere a cifrei de afaceri cu 4,1%, până la 22,8 miliarde euro. În 2010, veniturile companiei s-au ridicat la 44,3 miliarde euro.