„În contextul în care evoluțiile în offline sunt extrem de mici sau chiar negative, mediul online oferă toate ingredientele pentru ca agențiile de turism să își crească vânzările: soluții integrate cu sistemele lor interne de rezervări, posibilități multiple de parteneriate și promoții, canale de comunicare mai eficiente și, mai ales, rapiditate în procesul de vânzare și încasare. În consecință, vedem creșteri constante de la un trimestru la altul, atât în volumul pieței, cât și în numărul jucătorilor care își dezvoltă canalul online”, explică Cristi Herghelegiu, Country Manager PayU în România.
În ceea ce privește valoarea medie a tranzacției în industria turismului, aceasta a crescut cu 18%, de la 155 euro la 182 euro. Situația se schimbă în cazul perioadelor cu promoții, când valoarea medie a tranzacției poate să se dubleze. „Plățile pe internet au înregistrat un ritm de creștere susținut în ultimii ani, dar sunt încă la început. Visa Europe a identificat potențialul imens de creștere a plăților online și susține în mod proactiv dezvoltarea acestui segment. Astfel, dorim să lucrăm îndeaproape cu comercianți pentru a oferi deținătorilor de carduri Visa prețuri mai avantajoase pe internet comparativ cu cele la plata în numerar. Totodată, vom continua să încurajăm înrolarea cardurilor de către deținători în platforma Verified by Visa pentru a beneficia de siguranța sporită la plățile online”, declară Cătălin Crețu, General Manager Români al agenției Visa Europe.
Cele mai căutate destinații pe segmentul biletelor de avion au fost orașele Madrid, Barcelona, Roma, Londra și Paris, în timp ce majoritatea pachetelor de cazare au fost achiziționate pentru Sunny Beach, Corfu, Burgas, Paris și Halkidiki, conform agenției de turism Veltravel.
De unde își cumpără românii vacanțe? Din mediul online
25 iunie 2012, 13:45
Ultima modificare în 25 iunie 2012, 16:45
În primele 5 luni ale anului 2012, agențiile de turism și-au majorat vânzările cu plata online cu peste 30% față de aceeași perioadă a anului trecut, conform datelor din sistemul PayU care analizează evoluția a aproape 170 de agenții de turism care își dezvoltă afacerile în mediul online și utilizează soluția PayU.
Etichete: agentie de turism,
online,
turism
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- EXCLUSIV Cum ne-am asigurat o locuinţă neasigurabilă
- Ultimele lucrări la AUTOSTRADA Bucureşti-Ploieşti. Vor fi gata în doar 6 zile?
- Ce face BNR cu profitul obţinut anul trecut? Mai cumpără 13 autoturisme de teren
- Pont de concediu. Unde îţi poţi petrece vacanţa cu 1.000 de euro
- kika speră să atragă mai mulți clienți prin tăiarea prețurilor la jumătate
- Ford numește un nou director general pe România
- ”Plan economic” de 130 miliarde de euro pentru zona euro
- Analgezicele, prima cauză de deces în SUA, înaintea accidentelor rutiere
- SONDAJ Cum văd pasagerii avionul perfect: capsule de dormit, scaune pentru copii, cinema şi zonă pentru telefoane mobile
- Grecia va cere o amânare de cel puţin doi ani pentru aplicarea planului de austeritate