Farmec a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 110,9 milioane lei (cca. 24,9 mil. euro), cu 15,6% mai mare faţă de 2010, iar pentru anul acesta estimează o creştere ponderată, de 5%, în contextul în care şi 2012 se anunţă un an dificil pe toate segmentele economiei.
Unul dintre instrumentele de creştere a vânzărilor în acest an este şi site-ul Farmec (www.farmec.ro ),relansat în decembrie 2011, de unde pot fi achiziţionate online peste 200 de produse.
Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.
Principalii concurenţi pe segment sunt mărcile Elmiplant, din portofoliul companiei greceşti Sarantis, sau marcile internaţionale Nivea şi L’Oreal.
Producătorii locali rămân tot departe de marii importatori, afacerile companiilor românești abia atingănd 10% din întreaga piață a cosmeticelor, estimată de Euromonitor la 600-650 milioane de euro.