Este un serviciu special creat pe modelul de business al magazinelor online, care permite expedierea de colete simplu și rapid pe piețele internaționale, cu posibilitatea de plată în sistem ramburs a produselor transportate. În momentul livrării, curierul DPD încasasează cash plata produsului, pe care o virează, prin ramburs, direct în contul magazinului online.
COD International garantează timpi de livrare de maxim 2 zile, iar transferul bancar este disponibil în 48 de ore. Printre facilitățile serviciului se numără: rapoarte financiare și rapoarte de status ale expediției customizate, asigurare automată care acoperă până la de zece ori valoarea transportului si dovada livrării disponibilă online.
Lansat în urma unei investiții de circa 50.000 euro, serviciul COD de la DPD România este disponibil, deocamdată, în cazul livrărilor către Ungaria și Bulgaria, țările cu cel mai mare potențial pentru oferta magazinelor online din România. “Comerțul electronic a explodat în ultimii ani, fiind și principalul motor de creștere al pieței locale de curierat. Pe viitor, când oferta magazinelor online românești va fi atractivă și pentru alte țări, vom extinde acest serviciu și pe alte piețe emergente, ca Polonia, Cehia sau Slovacia”, declară Alin Gherman, Director Comercial DPD România.
Lansat în 2012, DPD International este folosit, în prezent, de circa 5% din clienții de magazine online din portofoliul companiei, urmând ca până la finalul anului să se ajungă la 15%. DPD România, companie deținută de grupul Geopost, subsidiara La Poste, a terminat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 36 milioane de lei, în creștere cu 20% față de anul precedent
S-a lansat primul serviciu care facilitează vânzările magazinelor online către Ungaria și Bulgaria
4 iulie 2012, 12:01
Ultima modificare în 4 iulie 2012, 15:01
Dynamic Parcel Distribution (DPD) România, prezentă în piața locală de coletărie și curierat express, a lansat COD International, singurul serviciu pus la dispoziție de un curier din România, care facilitează comercializarea produselor de către magazinele online pe piețele emergente din Ungaria și Bulgaria.
Etichete: curier,
noul,
serviciu
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- DENT ESTET lansează cea mai extinsă soluţie financiară pentru servicii stomatologice
- Al 17-lea magazin Top Shop se deschide în Băneasa Shopping City
- Dan Cociş, managerul clubului Tribute: „În această industrie nu se poate trăi fără şpagă”
- Billa deschide un nou supermarket. Află unde
- Această femeie câştigă peste 1 milion de dolari pe săptămână
- KFC schimbă forma clasică a sandvişului? A lansat un produs ciudat şI greu de consumat
- INFOGRAFICUL armelor de distrugere în masă pe care le deţine fiecare ţară
- Mega-restaurant McDonald’s deschis doar 45 de zile. VEZI cum arată
- Mărturia unui angajat McDonald’s: “Cumperi marijuana şi poţi primi un Big Mac gratuit”
- SCHIMBARE DE LIDER Mega Image detronează Lidl şi devine “cea mai extinsă rețea de comerț modern din România”