„Pe pieţele emergente ne continuăm creşterea într-un ritm rapid”, afirmă Franck Riboud, directorul general al companiei. În perioada ianuarie-iunie 2012, profitul net ajustat a urcat la 911 milioane de euro (1,1 miliarde de dolari), de la 874 milioane de euro în perioada similară din 2011, în timp ce analiştii se aşteptau la un câştig de 901 milioane de euro. Directorul financiar Pierre-Andre Terisse a declarat că pentru acest an se aşteaptă la o creştere de 5-7% a preţului materiilor prime.

„Rezultatele sunt peste aşteptări şi compania şi-a majorat cota de piaţă în China astfel că mă aştept ca piaţa să reacţioneze pozitiv”, cometează analistul Jon Cox, de la Kepler Capital Markets în Zurich.

Luna trecută, Danone şi-a revizuit în scădere estimările privind profitabilitatea din cauza reducerii cererii consumatorilor din sudul Europei şi a majorării costului materiilor prime. Pentru acest an, Danone se aşteaptă la scăderea marjei profitului operaţional, după ce anterior estimase o marjă stabilă de profit în 2012.

Compania franceză a reafirmat că se aşteaptă la o creştere a veniturilor între 5-7%. Avansul pe pieţele din Asia, America de Nord şi de Sud a ajutat la compensarea declinului din Europa Occidentală.

Danone România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete. Compania are, în prezent, peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.