60% din afacerile Grupului a însemnat activitatea companiei Touring Europabus România, firma care deține rețelele de agenții de turism Eurolines și TUI TravelCenter.
Anul trecut, Grupul și-a îndeplinit strategia de business propusă, aceea de a aduce pe piața românească cel mai important jucător mondial din industria turistică – TUI Travel PLC. Ca urmare a acestui parteneriat, volumul tranzacțiilor din sfera activității de turism a crescut semnificativ în 2012, cu 116% față de primele șase luni ale anului trecut.
Așadar, în perioada ianuarie – iunie 2012, comparativ cu aceeași perioadă din 2011, Touring Europabus România a înregistrat o creștere de 18,00% pentru transportul internațional cu autocarul, un avans de 45,00% pentru biletele de avion și 116,00% pentru pachetele turistice distribuite prin rețelele de agenții TUI TravelCenter si Eurolines.
Trendul ascendent s-a datorat în primul rând lărgirii rețelei de agenții, numărând 54 de sucursale proprii în toată țara.
Afacerile Grupului Eurolines au ajuns la 121,7 mil. lei în S1
1 august 2012, 11:32
Ultima modificare în 1 august 2012, 14:32
Grupul Eurolines, din care fac parte 14 companii din România, Germania și Republica Moldova, a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de aproximativ 121,7 milioane de lei, în creștere față de 82,88 milioane de lei, suma înregistrată în primele șase din 2011.
Etichete: afaceri,
cresteri,
eurolines
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Alianță strategică pe piața uleiului vegetal: Bunge şi Prio Foods au înfiinţat un joint venture
- Let’s Meet devine furnizor de serivicii offline de socializare și networking
- Top 10 cele mai populare reclame din istoria Internetului
- Paul Licsor, Optiplaza: „Climatul economic a început să depindă foarte mult de cel politic (…) diferenţele de curs valutar sunt simţite inclusiv în buzunarul clienţilor”
- Afacerile globale ale Danone au crescut cu 7,7% în prima jumătate din 2012
- Ce naţiuni pierd cel mai mult dacă dispare zona euro. Harta ţărilor „extrem de expuse”
- Pizza Hut Delivery se extinde în provincie. A doua unitate din afara Bucureştiului a fost deschisă la Cluj
- Kludi România, afaceri în creştere în primul semestru
- Afacerile Agricola Bacău au crescut cu 5% în primul semestru
- Deloitte Tax: Autoritățile simplifică formalitățile impuse de comerțul cu produse cu dublă utilizare