Numită Merchant Customer Exchange (MCX), noua rețea de plăți va fi disponibilă ca o aplicație pentru orice telefon și, în primă fază, va permite accesul clienților la ofertele promoționale practicate de retaileri.
Potrivit USA Today, competiția pe segmentul de plăți pe mobil se ascute pe măsură ce marii retaileri, operatorii wireless și companiile emițătoare de carduri de credit se întrec în servicii pentru consumatori. Se estimează că segmentul de plăți pe mobil va înregistra la nivel mondial, în 2012, tranzacții în valoare de 171,5 miliarde de dolari, în creștere cu 62% față valoarea de 105,9 miliarde de dolari aferentă anului 2011. O cercetare efectuată de firma Gartner estimează că această piață va ajunge în 2016 la 617 miliarde de dolari.
Reprezentanții noii entități, MCX, au declarat că în următoarele luni mai mulți retaileri se vor alătura demersului. ”Folosind această aplicație pentru a prezenta clienților promoțiile și a le facilita plata produselor va reduce, de asemenea, o parte din costurile retailerilor ”, a declarat Mike Cook, reprezentatul Wal-Mart. Potrivit acestuia, retailerii care sunt parte din noua companie au împreună vânzări anuale de peste un trilion de dolari. Momentan nu s-a stabilit data lansării noului joint-venture.
În viitor, cumpărăturile vor putea fi plătite cu ajutorul smartphone-urilor
15 august 2012, 23:32
Ultima modificare în 16 august 2012, 02:32
Câțiva retaileri importanți la nivel mondial, precum Wal-Mart, Best Buy, 7-Eleven și Target, au decis formarea unui joint-venture care are ca principal domeniu de activitate plățile prin intermediul telefoanelor mobile, permițând astfel clienților să-și plătească cumpărăturile cu ajutorul smartphone-urilor.
Etichete: 7-eleven inc,
cos cumparaturi,
retail,
walmart
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook