Noul magazin Profi, situat pe strada Victoriei nr.23, are o suprafaţă de vânzare de 526 de metri pătraţi și circa 5.000 de produse în rafturi.
Anul acesta, retailerul s-a relansat din discounter – cum era poziţionat când a fost cumpărat, în 2009, de fondul de investiţii Enterprise Investors -, în rețea de magazine de proximitate şi a preluat, în februarie, reţeaua de şase magazine Al Comsib din Sibiu.
Rom Food a realizat, în 2011, o cifră de afaceri de 1,041 milioane de lei, în creştere cu 29% faţă de 2010. În prezent, actuala structură a managementului pregăteşte chiar o listare la una dintre bursele de la Bucureşti, Viena sau Varşovia. Reţeaua Profi are acum, în România, 123 de magazine, din care cumpără, zilnic, circa 120.000-160.000 de clienţi.
Profi este a patra cea mai extinsă reţea de comerţ modern din România, după lanţurile Mega Image (148), Lidl (143) şi Penny Market (133).