„Am reușit să atragem în portofoliul nostru clienți din rândul celor mai mari magazine online din România și să încheiem noi parteneriate cu branduri de top“, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
Printre soluțiile dedicate pieței de comerț electronic lansate de companie în 2012 se numără COD International, serviciu care facilitează magazinelor online comercializarea produselor pe piețele emergente din Ungaria și Bulgaria.
Tot anul acesta, DPD România a bugetat investiții totale de peste 800.000 euro pentru lansarea IT4EM, noul sistem IT al companiei.
DPD România, afaceri de aproape 18 mil. lei în S1
23 august 2012, 13:33
Ultima modificare în 23 august 2012, 16:33
Compania de curierat DPD România, deținută de grupul Geopost, subsidiara La Poste, a finalizat primul semestru al lui 2012 cu o cifră de afaceri de 17,9 milioane de lei, în creștere ușoară față de perioada similară a anului trecut, când a înregistrat 17,4 milioane de lei.
Etichete: cresteri,
curier
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Piața de mobilier, peste un miliard de euro
- Ernst & Young: Mare parte din companiile active pe piaţă sunt afaceri de familie
- Jolidon vrea să angajeze 100 de oameni
- Afacerile Wizrom au crescut cu 7,6% în prima jumătate a anului
- Lipsa unui plan de afaceri, pe primul loc în topul cauzelor de faliment
- Lidl deschide al 143 –lea magazin, la Bucureşti
- Falimentul ultimului retailer român de hipermarketuri. Tridentul, scos la vânzare pe bucăți
- Miele vrea să le vândă românilor electrocasnice premium de 2,5 milioane de euro în 2012
- Tările în care bogaţii plătesc taxe de până la 75% din venituri
- bam boo deschide al 15-lea magazin, în AFI Palace Cotroceni