Timp de două luni, se ieftinește metroul

Până pe 15 noiembrie, MasterCard şi Metrorex lansează, în premieră pe piaţa din România, o campanie promoţională pentru călătoriile cu metroul: o călătorie cu metroul bucureştean este redusă de la 2 lei la 1,4 lei, pentru plăţile făcute direct la porţile de acces, cu cardurile bancare MasterCard PayPass şi Maestro PayPass.

Campania face parte din iniţiativele în domeniul soluţiilor moderne de plată în transportul în comun, începute de MasterCard în 2010. Astfel, toţi cei care călătoresc cu metroul în Bucureşti beneficiază de un preţ redus, dacă plătesc cu un card MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, direct la cititorul contactless instalat la porţile de acces din staţiile de metrou.  Preţul unui bilet de călătorie plătit cu orice card MasterCard PayPass sau Maestro PayPass este de 1,4 RON, redus de la 2 RON, tariful integral practicat de Metrorex. Preţul promoţional, susţinut de MasterCard, este valabil în toate staţiile de metrou unde este acceptat PayPass – tehnologia contactless care face plăţile simple, sigure şi confortabile – în Bucureşti.
„La doi ani de la start, harta locurilor care acceptă plăţi contactless cu MasterCard PayPass şi Maestro PayPass în Bucureşti se conturează tot mai clar, incluzând, pe lângă restaurante, farmacii şi hypermarket-uri, marea majoritate a staţiilor de metrou, şi estimăm ca până la sfârşitul anului să fie acoperite toate staţiile”, spune Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Acum, împreună cu Metrorex, venim cu o campanie adresată bucureştenilor, dar şi vizitatorilor din alte oraşe sau turiştilor străini care călătoresc cu metroul în capitală. Toată lumea poate să încerce PayPass, cea mai simplă şi rapidă metodă de plată, la un preţ promoţional.”
Campania face parte din strategia MasterCard de încurajare a utilizării cardurilor contactless în transportul în comun. În paralel cu iniţiativa promoţională de la metroul din Bucureşti, MasterCard, alături de regia autonomă de transport din Sibiu – Tursib, derulează o campanie şi pentru călătoriile plătite direct în autobuzele din acest oraş.