“Întrucât piața hotelieră din Bucuresti a devenit foarte competitivă atât datorită crizei financiare, cât și dublării spațiilor de cazare comparativ cu anul 2007, am considerat că este necesar să investim într-o nouă imagine care să susțină serviciile de înaltă calitate oferite deja oaspeților noștri”, a declarat Bogdan Dragomir. “Pentru renovarea Crystal Palace, am apelat la unii dintre cei mai buni designeri de hoteluri din țară și străinătate, pentru a ne asigura că cei care ne trec pragul vor avea parte de condiții deosebite”, a completat omul de afaceri.
În urma procesului de renovare, sălile de conferințe au fost dotate cu cele mai moderne sisteme necesare unor astfel de întâlniri, ce includ o modalitate practică și originală de afișare pe perete a posterelor sau a altor materiale.
Principalul segment de clienți al hotelului Crystal Palace Hotel este reprezentat de oameni de afaceri din middle și top management, din industrii precum cea farmaceutică, bancară, auto și alimentară, după cum menționează Bogdan Dragomir.