Compania va realiza pentru noii clienţi un volum estimat între 15-20 de milioane de trimiteri anual, ceea ce se va transpune într-un plus de 5% al cotei de piaţă PostMaster pe segmentul de distribuţie neadresată. PostMaster asigură pentru bauMax şi Arabesque distribuţia materialelor neadresate la nivel naţional în zonele de interes din toate oraşele unde companiile operează magazine.
“bauMax şi Arabesque, nume importante din retailul DIY şi din distribuţia de materiale de construcţii întregesc portofoliul nostru din segmentul specific, care includea deja branduri precum Bricostore, Hornbach, Leroy Merlin şi Praktiker. Prin intermediul acestor noi colaborări continuăm să ne consolidăm poziţia de lider pe piaţa de distribuţie neadresată şi servicii poştale private, ajungând la o cotă de aproximativ 75%. De asemenea, distribuţiile deja realizate pentru cei doi noi clienţi ne reconfirmă eficienţa structurii noastre la nivel naţional, cea mai mare parte a livrărilor derulate fiind în oraşele de provincie şi localităţile limitrofe”, a declarat Mihai Preoţescu, Managing Partner PostMaster.
PostMaster are dezvoltată în prezent o infrastructură care include 47 de birouri locale, 1.600 de postaşi, hărţi vectoriale detaliate şi actualizate periodic cu situaţia destinatarilor, o capacitate de distribuţie de aproximativ 500 de milioane de trimiteri anual şi un control eficient al livrărilor. Compania poate asigura distribuţia pe aproximativ 80% din teritoriu, acoperind 95% din populaţie.
PostMaster este cel mai mare operator privat de distribuţie de cataloage publicitare şi servicii poştale din România, cu afaceri de 9,9 milioane de euro în 2011. Tot din 2011 compania este membră a grupului Austrian Post, unul dintre cele mai mari din industria specifică din Europa, înregistrând o cifră de afaceri de 2,35 miliarde de EUR la nivelul anului anterior.
Noii clienți cresc cota de piață a PostMaster
23 octombrie 2012, 12:35
Ultima modificare în 23 octombrie 2012, 15:35
PostMaster, liderul pieţei de distribuţie neadresată de cataloage publicitare şi de servicii poştale private şi membru al grupului Austrian Post, şi-a adăugat în portofoliu retailerul DIY bauMax şi Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de construcţii de pe piaţă.
Etichete: publicitate
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Lidl mai deschide cel puţin 25 de magazine până la sfârşitul lui 2012
- Războiul prunelor: Sonimpex a înregistrat la nivel european mărcile Topoloveni şi Topoloveana, ca să nu mai fie „căpuşate”
- DHL vinde Cargus către un fond de investiții
- 90% din subvențiile APIA pentru zootehniști oferite în avans de BRD
- ProCredit asigură finanțarea subvențiilor APIA pentru zootehnie
- Oamenii de afaceri turci sunt interesaţi de proiecte comune cu cei din România
- Schimburile comerciale România – Germania, au crescut cu peste 11%
- Kenvelo reînvie TimeOut în România
- Kraft Foods şi-a schimbat numele în Mondelēz International
- Polonia: Monopolul rus pierde bătălia cu gazul de şist