Lidl are în plan să încheie 2012 cu o rețea de 200 de magazine. Pentru retailerul german de tip discount, „interesante“ sunt acum și oraşele cu peste 30.000 de locuitori.
Magazinele lanţului german au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim; de altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.
Parte a grupului Lidl&Schwarz, care deține cea mai mare rețea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, în 2010, de la Plus și a deschis, într-o singură zi – 6 octombrie 2011, 11 magazine noi în România.
Lidl România a înregistrat, în 2010, o cifră de afaceri de 1,45 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de 2009.
Lidl este a doua reţea de retail modern din România, după Mega Image (157).
Lidl deschide al 149 –lea magazin, la Iaşi
24 octombrie 2012, 11:01
Ultima modificare în 24 octombrie 2012, 14:01
Lidl continuă investiţiile în România și inaugurează, pe 25 octombrie, un nou magazin în Iaşi, pe Bulevardul Chimiei nr. 2A. Reţeaua sa din România ajunge astfel la 149 de magazine.
Etichete: expansiune,
lidl,
retail
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Piaţa berii din România, la nivelul din 2011
- Doing Business: România îşi menţine locul 72 după ”uşurinţa” de a face afaceri
- HIPERinvestiții: Cora are 60 mil. de euro pentru noi deschideri şi angajează încă 900 de persoane în 2012
- Noii clienți cresc cota de piață a PostMaster
- Ernst & Young: Companiile se concentrează pe eficientizare fiscală
- Lidl mai deschide cel puţin 25 de magazine până la sfârşitul lui 2012
- Războiul prunelor: Sonimpex a înregistrat la nivel european mărcile Topoloveni şi Topoloveana, ca să nu mai fie „căpuşate”
- DHL vinde Cargus către un fond de investiții
- 90% din subvențiile APIA pentru zootehniști oferite în avans de BRD
- ProCredit asigură finanțarea subvențiilor APIA pentru zootehnie